ЧОГО НАЙБІЛЬШЕ БОЯТЬСЯ ОРЕНДОДАВЦІ В УКРАЇНІ: РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ

29.11.2021   9% українців старші за 65 років, які здають житло в оренду, вважають, що кожен орендар – проблемний. Орендодавці віком від 18 до 24 років стверджують, що найважче в здачі житла – це комунікація з клієнтом та систематично користуються послугами рієлторів.29% респондентів зазначають, що дохід, який вони отримують від оренди житла, – основний, для 71% – це фінансова підтримка до основного заробітку.ГОЛОВНІ СТРАХИ ОРЕНДОДАВЦІВПортал OLX Нерухомість виокремив головні проблеми, яких остерігаються орендодавці. Серед них52% назвали найбільшим страхом прибирання об’єкту після від’їзду старих та перед приїздом нових орендарів.40% опитаних зазначили про проблеми у комунікації із сусідами, клієнтами та навіть рієлторами. Це здебільшого молоді орендодавці.35% стверджують, що складнощі виникають лише під час спілкування з клієнтами та сусідами.Напруга у спілкуванні найбільш помітна серед чоловіків – 30%. Серед жінок цей показник нижчий – 25% зазначили, що відчувають дискомфорт під час комунікацій.Представникам старшого покоління буває незручно нагадувати про оплату. Про це розповіли 38% опитаних. Ще 34% не в захваті від розв’язання комунальних питань.Серед інших бар’єрів, з якими доводиться мати справу кожному орендодавцю – це погодження знижки та перевірка об’єкту. Незручність у цих питаннях відчуває 29% та 24% опитаних відповідно.9% українців старші за 65 років, які здають житло в оренду, вважають, що кожен орендар – проблемний. Орендодавці віком від 18 до 24 років стверджують, що найважче в здачі житла – це комунікація з клієнтом та систематично користуються послугами рієлторів.29% респондентів зазначають, що дохід, який вони отримують від оренди житла, – основний, для 71% – це фінансова підтримка до основного заробітку.ГОЛОВНІ СТРАХИ ОРЕНДОДАВЦІВПортал OLX Нерухомість виокремив головні проблеми, яких остерігаються орендодавці. Серед них52% назвали найбільшим страхом прибирання об’єкту після від’їзду старих та перед приїздом нових орендарів.40% опитаних зазначили про проблеми у комунікації із сусідами, клієнтами та навіть рієлторами. Це здебільшого молоді орендодавці.35% стверджують, що складнощі виникають лише під час спілкування з клієнтами та сусідами.Напруга у спілкуванні найбільш помітна серед чоловіків – 30%. Серед жінок цей показник нижчий – 25% зазначили, що відчувають дискомфорт під час комунікацій.Представникам старшого покоління буває незручно нагадувати про оплату. Про це розповіли 38% опитаних. Ще 34% не в захваті від розв’язання комунальних питань.Серед інших бар’єрів, з якими доводиться мати справу кожному орендодавцю – це погодження знижки та перевірка об’єкту. Незручність у цих питаннях відчуває 29% та 24% опитаних відповідно.
Замовити зворотній дзвінок